Annonsen var et bilde av barn som holdt en bamse kledd i «bondage»-utstyr og med et budskap som var i en høyesteretts sak om barnepornografi.
Dette skapte selvfølgelig en stor debatt om jule annonsen deres, og nå har motemerket valgt å fjerne kampanjen.
I sin opprinnelige pressemelding for annonsen i forrige uke sa Balenciaga at kampanjen "replikerer kunstnerens serie Toy Story, en utforskning av hva folk samler inn og mottar som gaver".
I et Instagram-innlegg ba Balenciaga om unnskyldning for kampanjen: "Vi gir våre dypeste unnskyldninger for enhver mulig linje som våre juleannonser kan ha brutt."
– Plysjbjørnene våre skulle ikke ha blitt presentert for barn i denne kampanjen. Vi har umiddelbart fjernet kampanjen fra alle plattformer.
Men folk på sosiale medier var ikke akkurat imponert over kampanjen.
Det skriver Unilad.
En bruker skrev: "I mine øyne bør alle boikotte Balenciaga, jeg bryr meg ikke om unnskyldningen. Dette er barn vi har å gjøre med."
En annen bruker skrev: "Balenciaga kan ha 'beklaget', men alle vet at kampanjen var ment å være kontroversiell for å få folks oppmerksomhet. Men det er ALDRI greit å seksualisere barn."
#BoycottBalenciaga trender på sosiale medier, og en kommentar sa at det var "dobbeltmoral" for motemerket da de droppet Kanye West på grunn av antisemittiske kommentarer.