Det er ikke et ukjent syn å møte elbiler på veiene.
Men likevel blir verden fortsatt kjent med elbiler, og av og til dukker det opp ganske spektakulære historier.
I denne artikkelen kastes lys over en av disse episodene.
En eier av en Tesla ble sjokkert over prisen han ble belastet for å reparere kjøretøyet sitt etter å ha "kjørt i regnet". Et skotsk par har valgt å dele sin historie på grunn av misnøyen forårsaket av situasjonen.
Nylig gikk Johnny Bacigalupo og Rob Hussey ut på middag i Edinburgh på en regnværsdag. Alt gikk bra til etter måltidet måtte de hjem og deres Tesla nektet å starte.
Ifølge Edinburgh Live ventet de nesten fem timer på at Tesla-veihjelp skulle nå dem, og på toppen av det hele var kundeservicen mindre hjelpsom enn de forventet.
"Etter noen irriterende vanskelige samtaler og et mislykket henteforsøk, ble bilen vår hentet av et autorisert Tesla-team og levert til Tesla Edinburgh rundt klokka 1," sa paret.
"Etter mine klager mottok vi en samtale onsdag klokka 17.30 om at batteriet hadde blitt skadet på grunn av vanninntrengning og dessverre ikke var dekket av 8-års garantien, så reparasjonen ville koste rundt 17 500 pund og om jeg ønsket å fortsette? Jeg var målløs og fant ikke ord.
Johnny Bacigalupo delte at han var sjokkert over regningen på rundt 230,000 han mottok for å bytte batteriet i sin Tesla. Han hadde regnet med at reparasjonen ville koste rundt 13.400 kroner.
Dette skriver Senest.dk.
Tesla Edinburgh forklarte paret at det «ikke nødvendigvis» var deres feil, men at det ikke var opp til produsenten å betale under garantien.
– Så langt har det vært en katastrofal tjeneste. Stresset og bekymringen er uutholdelig. Jeg sa til manageren: «Etter min mening er Teslaer uegnet til formålet i Skottland», sier Johnny.
Bacigalupo avslørte at hvis han hadde visst at kundeservicen ville være så dårlig, ville han ikke ha "giddet å kjøpe en bil".
Dette er en annen av mange historier som involverer Tesla.