Når man er selvstendig næringsdrivende tar man alltid en risiko. Det legges typisk penger og hardt arbeid i det, og man må ofre timer fra familien og barna for å holde liv i sin livsdrøm.
Derfor er det også viktig for de aller fleste at de får betaling for produktet eller tjenesten de har levert, ellers kan det fort ende med at man er nødt til å legge ned virksomheten, og da er drømmen slutt.
Helt så ille er det trolig ikke i dette tilfellet, men likevel viktig nok til at den lille 'shoppen' gjør norske kunder oppmerksomme på at de opplever en problemstilling når folk skal betale med Vipps.
Eller rettere sagt, problemstillingen består i at flere folk ikke velger å betale.
På Facebook har kaffevognen 'The Laughing Brewdha' nemlig lagt ut et innlegg, hvor de forteller at flere dessverre ikke betaler med Vipps, selv om de har fått bestillingen sin.
I innlegget forteller 'The Laughing Brewdha' også at de derfor er nødt til å endre prosedyre, slik at kundene nå må vise skjermen sin for å dokumentere at det er betalt via Vipps.
Innlegget lyder som følger:
"Kjære kunder, vi har opplevd at noen kunder dessverre ikke har betalt oss via Vipps. På grunn av dette ber vi alle kunder som betaler med Vipps om å vise skjermen for å bekrefte betalingen. Vi stoler på alle, og vi forstår at det er lett å glemme noen ganger. Vi takker for deres støtte og samarbeid."
The Laughing Brewdha holder til på Vestby stasjon utenfor Støkken.