McDonald's introduserer helt ny prosedyre: Ingen flere glemte bestillinger i posen

17/02/2024 23:00

Emma

NYHETER
Foto: Shutterstock.com
Foto: Shutterstock.com
Vi kjenner alle frustrasjonen over at en ordre har blitt glemt - nå kan det være en ting fra fortiden.

I et forsøk på å forbedre kundeopplevelsen og minimere feil i leveringstjenesten, har McDonald's tatt et nytt og banebrytende skritt.

Den verdensomspennende hurtigmatgiganten har implementert en innovativ prosedyre som innebærer bruk av skalaer i leveringsprosessen.

Dette initiativet er utformet for å sikre at ingen del av kundens bestilling blir glemt før den sendes ut.

Det skriver Ladbible.

Alle har opplevd frustrasjonen over å motta en ufullstendig levering. McDonald's håper at dette nye initiativet vil sette en stopper for dette problemet.

Den nye prosedyren innebærer at den ansatte veier leveringsposene for å sikre at vekten samsvarer med forventet vekt for den gitte ordren.

Dette bør tillate systemet å oppdage eventuelle manglende elementer og bare gi grønt lys for fjerning når alt er riktig.

Selv om dette trekket representerer et skritt i riktig retning mot feilfrie leveranser, har noen brukere på mediet TikTok uttrykt sin skepsis.

De peker på potensielle feilkilder, for eksempel feil ordreregistrering eller variasjon i vekten på lignende produkter.

Likevel uttrykker mange håp om at dette vil forbedre nøyaktigheten av McDonalds leveringstjeneste.