Da Meghan opprinnelig lanserte American Riviera Orchard, var tanken at det skulle gjenspeile livet hennes i Santa Barbara, hvor hun bor sammen med prins Harry og parets to barn.
Merket skulle inneholde alt fra syltetøy og hjemmetilbehør til yogamatter og kokebøker.
Men nå innrømmer hun at navnet var for begrenset.
"I fjor tenkte jeg: 'American Riviera Orchard høres ut som et flott navn. Det er nabolaget mitt. Det er kallenavnet for Santa Barbara.' Men det begrenset meg til ting som bare er laget og dyrket der," forklarer hun, ifølge Ekstra Bladet.
Samtidig har hun opplevd problemer med å få registrert varemerket.
Amerikanske myndigheter har gjentatte ganger avvist forespørselen med den begrunnelse at American Riviera Orchard er et ofte brukt navn for et geografisk område og derfor ikke kan beskyttes som en merkevare.
En retur til røttene
Navnet As Ever ble ikke valgt ved en tilfeldighet.
Meghan beskriver det som en forlengelse av det hun alltid har elsket: mat, hagearbeid, håndverk og bærekraftig livsstil.
«Jeg er spent på å introdusere deg for As Ever – et merke som jeg har skapt og lagt hjertet mitt inn i», skriver hun på Instagram.
For de som har fulgt Meghan lenge, kan livsstilsmerket minne om hennes tidligere blogg The Tig , hvor hun delte oppskrifter, reiseanbefalinger og livsstilsråd.
Bloggen ble stengt i 2017 da hun ble forlovet med prins Harry, men mye tyder nå på at Meghan vender tilbake til røttene.
Navneendringen kommer bare noen uker før premieren på hennes nye Netflix-serie With Love, Meghan , som handler om mat og livsstil.
Meghan beskriver selv Netflix som sin forretningspartner, noe som kan ha spilt en rolle i beslutningen om å endre merkenavnet.