Bishal Malla fra California er, ikke overraskende, rasende.
Ikke bare tok Teslaen hans fyr midt i kjøreturen, men Teslas kundeservice virket mildt sagt uinteressert i å hjelpe. Faktisk gjorde de ikke noe i det hele tatt.
Derfor håper han å få kontakt med en hvis Tesla-eier nemlig Elon Musk.
Bishal Malla har all rett til å bli sjokkert over Teslas mangel på hjelp fra Teslas kundeservice. Ifølge Bishal var han på vei inn på California highway 99 da det føltes som om han punkterte.
Men etter bare noen sekunder skjønte han at det kom røyk ut fra bunnen. Bishals Tesla Model Y brant ut i et flammehav minutter senere.
– Det har gått to uker uten en eneste oppfølging (fra Tesla). Jeg trenger svar for å beskytte andre fra å gå gjennom det samme som meg, sier Bishal Malla til Business Insider.
Etter å ha stirret blindt i den mildt sagt irriterende situasjonen, måtte han kontakte kundeservice hele fire ganger før han kom gjennom til en ansatt.
Og først da ble han irritert.
– Han hadde frekkheten til å be meg ta min helt utbrente Tesla til et anbefalt verksted. Hvordan i all verden skal jeg gjøre det, sa Bishal.
Siden den gang har han uttrykt lettelse over å være i live. I tillegg kan han godtgjøre at han mottar erstatning fra forsikringsselskapet.
Han må imidlertid innrømme at sinnet mot Tesla består.
– Jeg trenger å høre fra Tesla selv. Hadde det skjedd 30 minutter senere, hadde hele familien vært i bilen, understreker han.
Han har fortsatt ikke hørt noe fra Telsa.