Når passasjerer setter seg på et fly, er det ofte med forventning om en hyggelig reiseopplevelse.
Men flybesetningen, som jobber hardt for at reisen skal gå knirkefritt, møter også sin del av utfordringene. Dette skriver Daily Star.
En flyvertinne, Jacqueline R, deler nå utfordringene sine og tre måter passasjerer oppfører seg på som kan få henne til å krype.
Jacqueline, som har fungert som flyvertinne i syv år, har tatt TikTok med storm for å dele meldingene med uvitende mennesker. Hun starter med å oppmuntre passasjerene til å vise respekt og høflighet til personalet.
«Flyvertinnene dine elsker det når du er super respektfull fordi de har mye å gjøre. Vi vil være så snille med deg og vi skal gjøre vårt beste. Flyvertinnene dine hater det når du er slem fordi vi vil være hyggelige - så bare vær hyggelige, sier hun.
Et annet poeng Jacqueline trekker frem er kravene fra passasjerene. Hun oppfordrer passasjerene til å spørre om det de trenger i stedet for å kreve det.
Til slutt understreker hun at flypersonalet ikke har myndighet til å tvinge passasjerer til å bytte sete etter at de har tatt av.
«Vi har faktisk ingenting å si når det kommer til passasjerer som bytter sete. Dere må bare spørre hverandre om dere ikke sitter ved siden av den dere vil ha. Hvis de er villige og i stand til, kan du bytte. Vi har ærlig talt ingen jurisdiksjon over det.»
I kommentarfeltet er det mange som kryper til korset og ber Jacqueline om unnskyldning, da de selv kan se at de er skyldige i en eller flere av tingene.