Barndommen er en magisk tid hvor kun fantasien setter rammen for leken. En av de mest elskede lekene som har underholdt generasjoner av barn er "Barbie".
Disse langbeinte dukkene har gjennomgått mange endringer siden lanseringen i 1959 og er nå tilgjengelig i alle mulige forskjellige versjoner. Ja, faktisk finnes det over 1000 forskjellige varianter, og utvalget av tilbehør er nesten uendelig.
Barbie har derfor vokst enormt, og finnes ikke bare som dukker, men også som klær, sko, vesker, trekk – listen er lang.
I fjor kom komediefilmen «Barbie» med Margot Robbie i hovedrollen, der den ikoniske dukkens verden ble vekket til live og hele universet kunne oppleves. I filmen begynner Barbie imidlertid plutselig å utforske kompleksiteten og utfordringene i livet utenfor det ideelle plastiske Barbieland og gir derfor også opphav til diskusjonen om kjønnsroller.
Nylig kunne Barbie™ feire sitt 65-årsjubileum, og dette har inspirert det store ketchupmerket Heinz til å lansere et helt nytt produkt.
Heinz har lansert «Heinz Classic Barbie Cue Mayo Barbecue Sauce», som ble skapt for å feire og hylle Barbie-universet. Det er den perfekte rosa sausen til alt fra chips til pizza.
På TikTok har sausen også blitt noe av en hit og et "må-prøve".
Denne dippen fullfører derfor enhver kveld med jentene eller vennene, hvor du går all-in på rosa.
En av dem som viser hvordan en virkelig vellykket Barbie-middag kan se ut er Jodie, som har på seg rosa klær, neglelakk og sminke, med rosa gardiner i bakgrunnen, og spiser en rosa burger med pommes frites og selvfølgelig den rosa dippen.
Den rosa barbeque mayo-sausen er imidlertid bare tilgjengelig i England og Spania. Hvis du skal på sommerferie i et av de to landene, så se definitivt etter denne helt spesielle fordypningen.