Whopperen er kanskje ikke helt en Whopper uansett - i hvert fall i virkeligheten hevder et nytt søksmål.
Dermed er det fire Burger King-kunder som har valgt å saksøke kjeden som et resultat av markedsføringen som får burgeren til å se 35 prosent større ut i annonsene sine enn den er i virkeligheten.
Søksmålet, som ble innlevert 28. mars i US District Court for Southern District of Florida, søker erstatning for alle som har blitt «svindlet» av Burger Kings annonser.
Det er imidlertid ikke angitt noe beløp som mål.
«Burger King kommenterer ikke ventende eller potensielle søksmål», skrev en talsperson for Burger King til CBS MoneyWatch i en e-post.
Falske annonser?
Søksmålet hevder at Burger King siden 2017 har fått «størrelsen på burgerne deres til å fremstå som større».
Det er ikke bare Whopper som det er sint på, da de også tror at det gjelder andre produkter som Impossible Burger, Big King og Bacon Double Cheeseburger.
Søksmålet har derfor bedt Burger King om å stoppe salget eller endre annonsene sine.
Næringsmiddelindustrien er kjent for å skildre produktene sine veldig kjærlig i annonsene for å få maten til å se mer saftig ut enn den kan vises på tallerkenen.
Søksmålet viser til at det er «spesielt viktig nå som inflasjonen, mat- og kjøttprisene er svært høye og mange forbrukere, spesielt de med lavere inntekter, sliter økonomisk».
Burger King har tidligere blitt kritisert av myndighetene for sine annonseringsmetoder.
Ifølge BBC fikk burgerkongen problemer med Storbritannias reklamemyndighet i 2010 for villedende kunder på størrelse med en kyllingburger.
De ba derfor kjeden om å slutte å vise annonsen.