Bildet ble lagt ut på Facebook av en annen kunde - Matthew Smith - som besøker kaffekjeden hver morgen.
Da han så hva den ansatte ved navn Ben gjorde for å hjelpe, la han ut bildet i håp om at det ville nå kjedens hovedkvarter.
"Jeg går inn i de samme Starbucks hver morgen, og jeg blir ønsket velkommen av en ung mann som heter Ben. Han har alltid kaffen klar for meg når jeg kommer til disken, kjenner nesten alle kundenes navn og får deg faktisk til å ønske å komme innom og se ham når han er på jobb», skriver Matthew Smith for bildet.
Men nylig så han Ben gjøre noe han ikke har sett ham gjøre før.
" I dag kom en av de vanlige eldre kundene opp til ham. Det blåste og regnet ute, og han gikk opp til den ansatte han stolte mest på og ba Ben om hjelp. Alt han trengte var hjelp til å lyne jakken fordi han hadde problemer med den. Selvfølgelig sa Ben ja uten å nøle," fortsatte Matthew Smith.
Han håper kjeden vil anerkjenne Bens innsats.
«Hvis det er noen der ute som Starbucks må holde fast ved og sette i ledelsen, er det denne fyren», konkluderer Facebook-innlegget.