Bildet ble lagt ut på Facebook av en annen kunde - Matthew Smith - som besøker kaffekjeden hver morgen.
Da han så hva den ansatte ved navn Ben gjorde for å hjelpe, la han ut bildet i håp om at det ville nå kjedens hovedkvarter.
"Jeg går inn i den samme Starbucks hver morgen, og jeg blir ønsket velkommen av en ung mann som heter Ben. Han har alltid kaffen min klar for meg når jeg kommer til disken, kjenner nesten alle kundenes navn og gir deg faktisk lyst til å komme innom og se ham når han er på jobb."
Nylig så han imidlertid Ben gjøre noe han ikke har sett ham gjøre før.
– I dag kom en av de vanlige eldre kundene bort til ham. Det blåste og regnet ute, og han gikk bort til den ansatte han stolte mest på og ba Ben om hjelp. Han trengte bare hjelp til å pakke ut jakken og hadde problemer med den. Selvfølgelig sa Ben ja uten å nøle, skrev Smith.
Han håper kjeden vil anerkjenne Bens innsats.
"Hvis det er noen der ute som Starbucks trenger å holde seg til og sette i ledelsen, er det denne fyren," konkluderer Facebook-innlegget.