Kerri Kinsella, en 30 år gammel kvinne fra Dublin, Irland, var i sjokk da hun fant ut at skoene hun hadde bestilt online gjennom ASOS ikke ville komme før 803 dager fra nå, selv om hun hadde betalt for levering neste dag.
Hun hadde bestilt New Balance-sko fra nettbutikken til venninnen, men da den samme venninnen så bekreftelsen som ble sendt i en e-post, merket hun forsinkelsen.
Kerri hadde mottatt en e-post som varslet henne om at bestillingen hennes var forsinket, men hun burde ikke ha tenkt på dette først.
Men da venninnen la merke til forsinkelsen og ba henne sjekke, så hun selv hvor lang ventetiden ville bli.
– Jeg ble helt i sjokk da jeg så leveringstiden på 803 arbeidsdager. Det var så absurd at det fikk meg til å bryte ut i latter og tenke at det måtte være en slags komisk bløff, sier hun.
"Jeg tenkte for meg selv at skoene sannsynligvis ville være på moten akkurat nå, gå av moten og gå tilbake til mote når de endelig kom."
Men Kerri mistenkte sterkt at forsinkelsen ikke skyldtes mangel på innsats eller engasjement, men heller et teknisk problem.
Og etter å ha undersøkt saken videre, ble Kerris mistanker bekreftet - forsinkelsen var forårsaket av en feil i systemet.
Kerri kunne imidlertid ikke la være å dele sin erfaring med ASOS på Twitter, og deres feil har fanget oppmerksomheten til mange mennesker. Ikke bare uttrykte de sin overraskelse over det som hadde skjedd, men mange stilte også spørsmål ved hvordan noe slikt kunne skje i utgangspunktet.
"Jeg ville nesten beholde dem bare for å se om de faktisk kommer om 803 dager lol!" skrev en Twitter-bruker.
"Bedre sent enn aldri!" skriver en annen.
– Omg håper det er verdt ventetiden, legger en tredje til.