De fleste er klar over at du ikke bør forvente femstjerners luksus når du flyr med Ryanair. Det er de færreste som har problemer med det heller, siden prisen typisk er i den svært lave enden for en returbillett.
Marta Verse var imidlertid ikke helt fornøyd med flyturen med Ryanair da hun nylig var ute og fløy.
Marta hadde betalt ekstra for å kunne sitte ved et vindussete, og selv om hun teknisk sett også fikk et slikt sete, var hun mildt sagt fortsatt misfornøyd. Og det er forståelig.
Du kan se på Martas tweet under hvilken posisjon hun fikk på flyet.
Som du kan se på bildet over fikk Marta vindusplass på flyet, men vinduet var mye mindre enn det som er på de resterende setene på flyet.
Da hun la ut tweeten sin og tagget Ryanair, tok det ikke lang tid før flygiganten ble med på kampen. De skrev ingen tekst, men sendte i stedet tilbake det samme bildet, men med en slapp rød ring.
Både tweeten fra Marta og også fra Ryanair har gått viralt, og det har flommet over av komiske kommentarer på innleggene.
Lee skriver blant annet at det ikke finnes noe som heter kundeservice lenger, og det er fantastisk.