En tidligere McDonald's-ansatt avslører nå hvilke irriterende ting kunder gjør.
Hun forteller om dette i en video på TikTok, hvor hun også gir uttrykk for at ting skjedde ofte. I teksten til videoen skriver hun følgende: 'Dette skjedde bokstavelig talt hver dag'.
I videoen lager hun en rekke scenarier for å forestille seg at hun fortsatt er ansatt på McDonald's. Det første scenarioet starter hun med: "Hei. Velkommen til McDonald's. Hva kan jeg gjøre for deg?"
Kvinnen avslører da at kunden ber om en is, som hun svarer: "Dessverre fungerer ikke iskremmaskinen akkurat nå. Er det noe annet jeg kan skaffe deg?"
Ifølge den tidligere ansatte ville dette få kunden til å svare med: "Åh. Kan jeg ikke bare få en is?"
Som svar på dette sier hun så: "Så iskremmaskinen vår fungerer ikke, og en is er laget av iskrem, så nei, det kan du ikke."
I tillegg høres det også ut som det ofte var problemer med folk som bestilte en cheeseburger uten ost. Hun sier at kunder ofte spurte: "Kan jeg få en cheeseburger uten ost?"
Den tidligere McDonald's-ansatte bekrefter da at hun vil endre bestillingen til en hamburger i stedet, og hevder at «det er det samme».
Men kundene var ikke fornøyd med det, så de svarte med: "Men jeg vil ikke ha en hamburger. Jeg vil bare ha en cheeseburger uten osten."
Til dette svarer hun så: "En cheeseburger uten ost er i utgangspunktet hvordan hamburgerne våre lages, og hamburgerne våre er billigere, så du betaler kun for hamburgeren."
Hun forteller også at hun hadde problemer med én type kunder da hun sto i deres drive-thru. Ifølge henne kjører mange kunder opp til høyttaleren, hvor de umiddelbart sier: "Hallo? Hallo? Er det noen der?"
Videre, sier hun, kan disse kundene til og med kjøre helt til vinduet for å bestille.
Når de kommer til vinduet sier de ofte: "Jeg har ingen bestilling fordi jeg ventet i over 10 minutter og ingen svarte meg, så jeg kjørte rett opp hit. Jeg vil vite om du bare kan ta bestillingen min her."