Å reise med fly kan innebære ubehag på flere ulike måter. Dette gjelder spesielt hvis du bestemmer deg for å reise med et lavprisflyselskap som Ryanair.
I årevis har passasjerer lett etter nye og effektive måter å gjøre flyreisene sine så komfortable som mulig. Noen ganger tar de dessverre ikke like mye hensyn til de andre passasjerene og deres komfort.
En slik situasjon ble opplevd av en passasjer om bord på et Ryanair-fly som delte et bilde av situasjonen på det sosiale mediet X. På dette bildet kunne du se at en annen passasjer hadde plassert en bar fot på armlenet hennes.
Fot på armlenet: Her er Ryanairs reaksjon
Bildet ble delt i juli i fjor av en kvinnelig bruker og det tok ikke lang tid før bildet gikk viralt på sosiale medier.
Det kunne imidlertid lett sett ut som et veldig ufarlig bilde hvis det ikke var for det faktum at passasjeren dekker til munnen med hånden og har et tydelig sjenanseuttrykk i ansiktet.
Ved nærmere inspeksjon av viralbildet kan man se at personen bak henne hadde bestemt seg for å bruke armlenet hennes som støtte for sin bare fot.
Flyselskapet, som er kjent for å være svært aktive på sosiale medier, reagerte selv på situasjonen ved å dele brukerens innlegg med en kort kommentar. "Vi kan ikke ta ansvar for dette," sa Ryanair ganske enkelt.
Innlegget fikk mye oppmerksomhet, og det endte opp med å bli sett over 5 millioner ganger på kort tid. I kommentarfeltet gjorde andre brukere det klart for flyselskapet at upassende oppførsel som dette bør resultere i straff for passasjerene.
"Dere må håndheve strenge regler for sokker. Eller bøtelegge slike reisende," foreslo en bruker.