Kunden bestiller en hamburger og kan ikke tro det han ser på kvitteringen: "Jeg vil aldri bestille herfra igjen"

18/02/2024 16:00

Sofie

Viralt
Foto: X
Foto: X
Kunden trodde ikke sine egne øyne.

Når sulten melder seg og du mangler inspirasjon på kjøkkenet, eller rett og slett ikke klarer tanken på å lage mat, velger mange å få mat levert på døren.

Det har blitt en økende trend her hjemme, det er noe mange nordmenn har godt av i sin travle hverdag.

Det er ikke mange som regelmessig bestiller mat utenfra som ikke kan fortelle minst én sprø historie om opplevelsen. Enten fordi de ikke fikk maten som ble bestilt, fordi leveringen trakk ut, eller fordi anbudet møtte utfordringer underveis.

Noen historier er imidlertid mer hodeskrapere enn andre.

Det skriver Mundo Deportivo.

Et godt eksempel på dette er en spanjol som valgte å bestille litt mat til seg selv sent en kveld.

Vedkommende hadde bestilt i siste sekund, og han var godt klar over at det ikke var kult for de som var på jobb, derfor beklaget han allerede før han fikk maten.

"Beklager den sene samtalen. Jeg har ikke spist noe på hele dagen, og jeg føler meg ikke så bra. Jeg forstår hvis du dropper bestillingen min fordi du er i ferd med å stenge. Takk," skrev han i bestillingens kommentarfelt.

Men restauranten valgte å ignorere det som sto på ringeklokken og tok en hjertevarme avgjørelse. Ikke bare leverte de de to burgerne kunden hadde bedt om, han fikk også en liten overraskelse på kjøpet.

"Takk for meldingen. Ikke bekymre deg for den sene timen - det er greit. Her har du et hvitløksbrød på husets regning. Håper du føler deg bedre snart. Ta vare på deg selv!" sto det på kvitteringen fra restauranten.

Du skulle tro denne gesten ville varme kundens hjerte, og det gjorde den – delvis. Kunden skrev en anmeldelse på Google som lød som følger:

"De sendte meg hvitløksbrød for å få meg til å føle meg bedre og en rørende melding på kvitteringen. Jeg ville gi dem alle et kyss i pannen," skrev han begeistret.

Men så tok anmeldelsen en vending.

"På den annen side var osten på burgeren så hard at det var som brent plast. Jeg setter pris på gesten med hvitløksbrødet, men de kunne ha tatt et matlagingskurs. Ærlig talt, jeg ville ha foretrukket om de bare hadde sagt at de ble stengt. Dette var første og siste gang jeg bestiller fra dem," skrev han i fortsettelsen av sin søte kommentar.

Du kan se kvitteringen nedenfor.