DNB har problemer med nettbanken, mobiloverføringer og betaling med mobilen, opplyser banken mandag morgen.
Vipps har problemer
Også enkelte brukere har problemer med Vipps, melder selskapet selv.
"Noen brukere opplever dessverre problemer akkurat nå", står det i Vipps-appen.
På sine statussider skriver Vipps at feilen skyldes problemer med deres leverandør av betalingsinfrastruktur.
"Det er problemer hos vår betalingsleverandør. Dette påvirker alle kortbetalinger for enkelte Vipps-brukere. Vi sender en oppdatering så snart vi har ny informasjon", heter det i en statusmelding fra Vipps.
Problemer med betaling
DNB har også problemer mandag morgen, skriver NTB. Banken opplyser på sine nettsider at de opplever problemer med nettbanken, mobiloverføringer og betaling med mobilen.
I tillegg melder Sparebank1-kunder om problemer med nettbanken.
"Vi jobber med å løse problemet så raskt som mulig", skriver DNB på sine nettsider.
BankID fungerer som normalt.